Piotr Talarek

Piotr Talarek

Partner Zarządzający

Doradca biznesowy i przedsiębiorca, który posiada niemal 25-letnie wielowymiarowe doświadczenie w zarządzaniu i komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, PA i lobbingu. Doradzał ponad dwustu klientom, współzarządzał dwiema firmami PR. W ostatnich latach pełnił pro bono funkcję przewodniczącego Grupy Roboczej ds. Dobrych Praktyk Związku Firm PR, należał także do Grupy Roboczej ds. IoT przy Ministerstwie Cyfryzacji. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim oraz bankowości inwestycyjnej na Uniwersytecie Gdańskim i Guildhill University. Prywatnie eksplorator amatorskiego piekarnictwa. Miłośnik i fotograf architektury, zwłaszcza tradycji niemieckiego bauhausu, dla których podróżuje po świecie. Nieformalny ambasador Szczecina i Pomorza Zachodniego.

Piotr Talarek

Piotr Talarek

Partner Zarządzający

Doradca biznesowy i przedsiębiorca, który posiada niemal 25-letnie wielowymiarowe doświadczenie w zarządzaniu i komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, PA i lobbingu. Doradzał ponad dwustu klientom, współzarządzał dwiema firmami PR. W ostatnich latach pełnił pro bono funkcję przewodniczącego Grupy Roboczej ds. Dobrych Praktyk Związku Firm PR, należał także do Grupy Roboczej ds. IoT przy Ministerstwie Cyfryzacji. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Szczecińskim oraz bankowości inwestycyjnej na Uniwersytecie Gdańskim i Guildhill University. Prywatnie eksplorator amatorskiego piekarnictwa. Miłośnik i fotograf architektury, zwłaszcza tradycji niemieckiego bauhausu, dla których podróżuje po świecie. Nieformalny ambasador Szczecina i Pomorza Zachodniego.

Barbara Paszkiewicz-Laskowska

Barbara Paszkiewicz-Laskowska

Partnerka Zarządzająca

Ekspertka w obszarze komunikacji strategicznej. Z branżą związana od 2004 roku: na początku jako doradczyni in-house, następnie w ramach agencyjnych struktur. Zrealizowała dziesiątki projektów z zakresu zarządzania komunikacją w kryzysie, issue management, public affairs, doradztwa regulacyjnego, community relations, a także komunikacji korporacyjnej. Współinicjatorka projektu wspierającego kobiety - rękodzielniczki w Kambodży. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations, posiada także dyplom Master of Business Administration (MBA-SGH). Prywatnie wielbicielka Azji, dzieląca prywatny czas między dalekie wyprawy na Wschód oraz praktykowanie Ashtanga Yoga i Romana’s Pilates w Warszawie.

Barbara Paszkiewicz-Laskowska

Barbara Paszkiewicz-Laskowska

Partnerka Zarządzająca

Ekspertka w obszarze komunikacji strategicznej. Z branżą związana od 2004 roku: na początku jako doradczyni in-house, następnie w ramach agencyjnych struktur. Zrealizowała dziesiątki projektów z zakresu zarządzania komunikacją w kryzysie, issue management, public affairs, doradztwa regulacyjnego, community relations, a także komunikacji korporacyjnej. Współinicjatorka projektu wspierającego kobiety - rękodzielniczki w Kambodży. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations, posiada także dyplom Master of Business Administration (MBA-SGH). Prywatnie wielbicielka Azji, dzieląca prywatny czas między dalekie wyprawy na Wschód oraz praktykowanie Ashtanga Yoga i Romana’s Pilates w Warszawie.

Małgorzata Maliszewska

Małgorzata Maliszewska

Dyrektorka

Specjalizuje się w działaniach public affairs oraz strategicznej komunikacji kryzysowej i korporacyjnej, od 2010 roku związana z branżą doradczą. Doświadczenie w pracy na rzecz kilkudziesięciu podmiotów łączy z wiedzą akademicką z zakresu public relations i nauk o mediach zdobytą na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się przemianami społecznymi i gospodarczymi na poziomie regionów i państwa oraz w wymiarze międzynarodowym. Ścieżkę zawodową rozpoczęła w najpopularniejszej ogólnopolskiej stacji radiowej, udzielała się także w polityczno-społecznej organizacji młodzieżowej. W wolnych chwilach dużo czyta i intensywnie zwiedza, regularnie śledzi liczne debaty oraz dyskusje toczone w Polsce i na świecie.

Małgorzata Maliszewska

Małgorzata Maliszewska

Dyrektorka

Specjalizuje się w działaniach public affairs oraz strategicznej komunikacji kryzysowej i korporacyjnej, od 2010 roku związana z branżą doradczą. Doświadczenie w pracy na rzecz kilkudziesięciu podmiotów łączy z wiedzą akademicką z zakresu public relations i nauk o mediach zdobytą na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się przemianami społecznymi i gospodarczymi na poziomie regionów i państwa oraz w wymiarze międzynarodowym. Ścieżkę zawodową rozpoczęła w najpopularniejszej ogólnopolskiej stacji radiowej, udzielała się także w polityczno-społecznej organizacji młodzieżowej. W wolnych chwilach dużo czyta i intensywnie zwiedza, regularnie śledzi liczne debaty oraz dyskusje toczone w Polsce i na świecie.

Jakub Budny

Jakub Budny

Konsultant StrategyWise

Od pięciu lat związany z branżą public relations, specjalizuje się w projektach z zakresu public affairs i zarządzania kryzysowego. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowej agencji PR oraz Ośrodku Informacji ONZ w Warszawie. Współpracował z partiami politycznymi w zakresie realizacji działań projektowych oraz przygotowywania materiałów merytorycznych w trakcie samorządowych i parlamentarnych kampanii wyborczych. Absolwent Wydziału Stosunków Międzynarodowych Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Naczelny biurowy administrator prasy drukowanej, zawsze na bieżąco w sprawach dotyczących polityki krajowej i międzynarodowej. Prywatnie miłośnik porannych audycji Roberta Mazurka w RMF FM, stały czytelnik Tygodnika Polityka oraz niespełniony podróżnik w Bieszczady.

Jakub Budny

Jakub Budny

Konsultant StrategyWise

Od pięciu lat związany z branżą public relations, specjalizuje się w projektach z zakresu public affairs i zarządzania kryzysowego. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowej agencji PR oraz Ośrodku Informacji ONZ w Warszawie. Współpracował z partiami politycznymi w zakresie realizacji działań projektowych oraz przygotowywania materiałów merytorycznych w trakcie samorządowych i parlamentarnych kampanii wyborczych. Absolwent Wydziału Stosunków Międzynarodowych Akademii Finansów i Biznesu Vistula. Naczelny biurowy administrator prasy drukowanej, zawsze na bieżąco w sprawach dotyczących polityki krajowej i międzynarodowej. Prywatnie miłośnik porannych audycji Roberta Mazurka w RMF FM, stały czytelnik Tygodnika Polityka oraz niespełniony podróżnik w Bieszczady.

Sandra Kaczmarek

Sandra Kaczmarek

Współpracowniczka StrategyWise, Partnerka Zarządzająca TOUCH.PR

Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Z branżą komunikacji związana od ponad 10 lat, ostatnie cztery w barwach TOUCH.PR. Wcześniej związana z globalną agencją PR. Prowadziła projekty w Polsce i za granicą, działając w obszarach: media relations, influencer marketing, social media oraz internal communication. W planowanych strategiach komunikacji zawsze dostosowuje narzędzia komunikacyjne do konkretnych celów biznesowych firm i organizacji. Pracuje dla takich branż jak: retail, budownictwo, nieruchomości, healthcare, parenting, interior oraz fashion. Zdobywczyni tytułu Polish Businesswomen Awards. Ukończyła Uniwersytet Adama Mickiewicza (specjalizacja public relations). Prywatnie zwiedza świat biegając maratony w Polsce i za granicą.

Sandra Kaczmarek

Sandra Kaczmarek

Współpracowniczka StrategyWise, Partnerka Zarządzająca TOUCH.PR

Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej. Z branżą komunikacji związana od ponad 10 lat, ostatnie cztery w barwach TOUCH.PR. Wcześniej związana z globalną agencją PR. Prowadziła projekty w Polsce i za granicą, działając w obszarach: media relations, influencer marketing, social media oraz internal communication. W planowanych strategiach komunikacji zawsze dostosowuje narzędzia komunikacyjne do konkretnych celów biznesowych firm i organizacji. Pracuje dla takich branż jak: retail, budownictwo, nieruchomości, healthcare, parenting, interior oraz fashion. Zdobywczyni tytułu Polish Businesswomen Awards. Ukończyła Uniwersytet Adama Mickiewicza (specjalizacja public relations). Prywatnie zwiedza świat biegając maratony w Polsce i za granicą.

Sylwia Majcher-Stępień

Sylwia Majcher-Stępień

Współpracowniczka StrategyWise, Senior PR Manager TOUCH.PR

Z Public Relations związana niemal nieustannie od 2011 roku, czyli od ponad 9 lat. Pracowała m.in. dla międzynarodowej agencji, gdzie była odpowiedzialna za działania z obszaru media relations, public affairs i komunikacji kryzysowej dla polskich oraz zagranicznych klientów z różnych branż. Była także PR Managerem jednej z największych sieci handlowych oraz pracowała w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations. Włada językiem hiszpańskim, francuskim oraz angielskim. W wolnym czasie podróżuje po świecie, praktykuje jogę i zagłębia "tajniki" psychologii pozytywnej.

Sylwia Majcher-Stępień

Sylwia Majcher-Stępień

Współpracowniczka StrategyWise, Senior PR Manager TOUCH.PR

Z Public Relations związana niemal nieustannie od 2011 roku, czyli od ponad 9 lat. Pracowała m.in. dla międzynarodowej agencji, gdzie była odpowiedzialna za działania z obszaru media relations, public affairs i komunikacji kryzysowej dla polskich oraz zagranicznych klientów z różnych branż. Była także PR Managerem jednej z największych sieci handlowych oraz pracowała w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Jest absolwentką Wydziału Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz London School of Public Relations. Włada językiem hiszpańskim, francuskim oraz angielskim. W wolnym czasie podróżuje po świecie, praktykuje jogę i zagłębia "tajniki" psychologii pozytywnej.